Alla inlägg den 2 februari 2011

Av Erica - 2 februari 2011 23:02

Dagen har som vanligt spenderats hos syster.

Lekt med grabbarna en stund och vilat lite.


Men imorn blir de andra bullar!

Då är älsklingen ledig, ooh!

En dag mitt i veckan, så spännande ;)


Så då har vi planerat in lite av varje faktiskt.

* Det ska köpas ett nytt bilbatteri till syster

* Hjärtats bil ska bli färdig, så vi ska över till hans mor&far

* TRÄNA!!!

* Kanske äta lunch på Sushibaren <3

* Sätta upp en lampa hos pappa (kanske)

* Hämta lagerhyllan (om hjärtats bil är färdig)

Osv.

Så vi har lite att stå i, men så är de ju alltid när man är ledig.

Själv ska jag banne mig städa! drog soffan lite åt sidan och där hade dammråttorna förökat sig, nej huvvaligen för att bo i damm och ostädat!


Och så har jag gjort en sak som jag aldrig gjort förr!

Skriver nog inte ut de här, förren jag vet hur allting blir :)

Men förhoppningsvis blir de bra, men jag är nervöööös!


Och så vill jag och älsklingen gratulera till lilla pojken som kom till världen idag! <3


Nu ska jag spendera lite tid framför den 4kantiga skärmen, sen blir de hopp i säng!


Fridens!

Ovido - Quiz & Flashcards