Alla inlägg den 8 februari 2011

Av Erica - 8 februari 2011 21:10

Tänkte slänga iväg ett kvälls inlägg innan sängen lockar allt för mycket :)


Ryggen och nacken spökar fortfarande till och från.

Lite fundersam vad de kan vara, men samtidigt är de nog ingenting.

De är bara vanlig rygg och nackvärk, fast jag brukar aldrig ha ont där.

Men någongång ska väl de också jävlas ;)


Tog en promenad från pappa idag och var tillochmed tvungen att stanna upp för att jag hade så ont, haha de är ju nästintill pinsamt!


Nåväl, imorgon finns de planer på att träna, och de behövs ju!

Inte en dag försent ;) haha, självkritisk som man är.

Men de skadar inte att gå ner några kilon, då mår man ju bara bättre ^^

Och nu när jag är ickerökare så vill man ju gärna bättra på kondisen också!


Annars då? Har varit hos Lasse och Elisabeth + en liten Erik och fikat.

Och ja, de blev en liten tårtbit...

Men drack light saft till de, haha.


Snart är de däremot sängen som väntar, ska bli såå skönt!

Få krypa tätt intill den människa som betyder absolut mest i mitt liv.

Han som ger mig glädje, livslust och styrka.

Mitt eget hjärta.

Min Stefan.


Det var nog allt ^^


Fridens!

Ovido - Quiz & Flashcards