Alla inlägg den 21 mars 2011

Av Erica - 21 mars 2011 18:08

Vi kör på två inlägg idag.

Har rätt mycket energi men rätt så lite ork, hur går de ihop?

Vill gå och ut gå men yrseln ställer till de för mig.

Orkar bara inte då, så de blir ryggläge här i sängen framför tvn.

Jag som skulle gå 1h om dagen, jotjena.

Men mår säkert bättre imorn!


Annars då? Jo tankarna far fram och tillbaka.

Ska inte tänka på framtiden och ska inte tänka på dåtiden.

Bara nutid, och de är ganska svårt.

För om man inte får tänka på en rosa barbapappa, vad tänker man på då?


Men jag ska inte sitta här och klaga, de gör andra nog ändå.

Livet blir vad man gör de till, och de är ju faktiskt sant.

Och man väljer sitt humör, även om jag är rätt dålig på de själv.

Men man lär sig med tiden :)


Nu ska jag mysa ner mig i sängen.


Fridens.

Av Erica - 21 mars 2011 10:55

Slog upp ögonen 07.05 imorse, men orkade inte riktigt kliva upp just då så jag slog på tvn och somnade om, så klockan 09-nånting började min dag!

Har nyss ätit frukost och ska väl göra mig i ordning för en promenad.


Igår for älsklingen till fjällen, blir borta en hel vecka.

Vad ska jag då göra? Jo, de blir att umgås med familjen.

Försöka hjälpa mormor så gott de går, och bara slappna av och inte stressa.

Och ta promenader varenda dag! De blir nog bra!


Och vad gör vi ikväll då? Ingen aning faktiskt.

Blir nog rätt lungt, ska försöka gå en kvälls promenad också,

men de återstår att se om man orkar, jag är som sagt väldigt lat av mig.


Och idag har jag dessutom börjat om! Kanske onödigt för vissa, men nödvändigt för mig. Får se hur allt blir nu :) De kan väl bara bli bättre? :)


Nu ska jag skynda på promenad sällskapet!


Fridens!

Ovido - Quiz & Flashcards