Alla inlägg den 13 mars 2011

Av Erica - 13 mars 2011 18:12

Har precis sett färdigt lite filmer, först såg vi Paranormal activity 2.

Var inte lika läskig som 1an men nog fan blev jag rädd ;)

Och sen så kände vi oss manade för en komedi, så de fick bli I-see-you.com

Helt ok, om de inte hade varit för att man somnade i mitten av filmen..

Då kanske den inte får så höga betyg trots allt? ^^


Pratade med älsklingen idag också, han är redan hemma i Luleå så han kommer hit redan ikväll! Lycka! <3

Har varit rätt jobbigt att vara ifrån varandra när man inte ens har kunnat ringa.


Ska väl börja med nån middag också, blir köttfärs och pasta i ugnen.

Oså ska vi ju baka kladdmuffins sen, ja vi kör på sockerdieten ;)


Ja vad annars då?

Har lust att skriva ett långt och jävligt elakt inlägg, men tänker jag göra de?

Nej, jag är inte 12 år längre och jag tänker inte sänka mig till den nivån.

Du gör som du vill, men en vacker dag rinner denna bägare över, och då är de inte lika kul längre.


Nu ska vi åka ut på Icamaxi och köpa strössel, för ju mer socker, desto godare.

Och de är inte korven man blir fet av, de är såsen.

Och vad gör då en kaka mer eller mindre?

Ovido - Quiz & Flashcards