Alla inlägg den 12 mars 2011

Av Erica - 12 mars 2011 13:46

Jag var gode trött klockan 10, då hade jag varit vaken redan från halv 7.

Och haft en natt från helvetet, usch!

Men nu efter nån timmes vila så börjar man bli som folk igen! Lovely :)


Jag och malin har bakat, eller mest hon. Jag satt som en zombie i matbordet, haha.

Bakade bullar och syltgrottor. Ska väl baka kladdmuffins och nån annan kaka också.


Börjar känna mig smått rastlös här, tyvärr.

Längtar tills stefan kommer! Då hittar vi nog på mer saker, för då är Simon ledig också.


Vill hem till Luleå och träna!

Trodde aldrig att jag skulle sakna träningen, som den valross man är ^^.

Men vill köra ett stenhårt pass så man känner sig nöjd efteråt!

Men de får vänta nån vecka...


Nu skiner iallafall solen och jag känner för en promenad. Får se om jag får med mig någon ut :)


På återseende!



Ovido - Quiz & Flashcards