Alla inlägg den 5 mars 2011

Av Erica - 5 mars 2011 17:57

1. Stänger du av mobilen när du sover? Nej, men den är på ljudlöst.
2. Vem såg dig senast naken? Pojkvännen.
3. Hur såg du ut på högstadiet? Lite som en fjortis!
4. Hur kommer du se ut om tjugo år? Oj, äldre?
5. Hur var du på dagis? Jobbig skulle jag tro.
6. Hur är du att ha som arbetskamrat? Ingen aning! Ge mig ett jobb så ska jag svara på den frågan ;)
7. Har du celluliter? Att jag har!
8. Biter du på naglarna? Nej.
9. Har du något handikapp? Ja, jag tror att panikångest räknas till ett handikapp iaf.
10. Är du rädd för att få hängbröst? Nej, då vore jag rädd hela tiden ;)

11. Tror du att gud är en man eller en kvinna? Kunde inte bry mig mindre.
12. Svär du? De händer faktiskt!
13. Är du trevlig mot Jehovas Vittnen? Orkar inte ens öppna dörren åt dom.
14. Hur homo är du på en skala 1-10? Vi är nog alla bisexuella.
15. Tror du på utomjordingar? Haha, nää.
16. Om du var tvungen att välja en maträtt som du måste äta varje dag livet ut, vad väljer du? Sushi!
17. Vilken mat är den största missen att bjuda dig på? Lever.
18. Har du blivit arresterad? Nej.
19. Ljuger du? Det händer.
20. Har du kysst en polis? Nä, inte med uniformen på iaf.

21. Är du rädd för Securitasvakter? Nej.
22. Har du någonting att dölja? De har jag nog.
23. Vad har du på din nyckelknippa? Ett trasigt eifeltorn
24. Är du/har du varit gift? Nej.
25. Skulle du gå upp klockan tre på natten för att hämta pojkvännen från krogen? Om jag hade haft bil och körkort ja :)
26. Kan du laga cyklar? Beror väl på vad som är trasigt?
27. Kan du fixa med bilar? Kan jag nog inte.
28. Brukar du köra om? Nej, men pojkvännen brukar... *ler*
29. Kan du baka bröd? Ja, men vet inte om de går att äta sen.
30. Vet du hur man frostar av en frys? Jo de vet jag.
31. Vilken tv-serie skulle du helst leva i? Solsidan!

Ovido - Quiz & Flashcards