Alla inlägg den 3 mars 2011

Av Erica - 3 mars 2011 21:07

Somnade som vanligt kring 04 tiden, kan ju säga att de var rätt tungt att kliva upp när väckarklockan ringde!


Har haft ont i magen hela natten plus halsbränna och uppstötningar så började fundera på om jag börjat få magkatarr, så mamma gick och köpte Zantac (?) åt mig.

De kostade 210 kr för två rör med brustabletter, helt sjukt! Oså smakar dom verkligen illa, fyfaan! Har tagit en tablett och den har faktiskt hjälpt!

Så de är väl bara att hålla ut och dricka de där äckliga brusvattnet!


Imorgon är de fredag också, veckan har gått riktigt snabbt,

vad sker då? Ingen aning faktiskt. Jag ska kurera mig och hoppas på att febern ger med sig, för imorn behöver jag verkligen gå till läkaren, och de orkar jag inte med feber, tur jag har min underbara syster Malin som ska följa mig!

Sen ska vi nog boka tvättstuga?


Idag satt vi dessutom o kollade på gamla bilder, haha!

Asså herregud, de var bilder från nån piteå resa med cowboy hattar och norrmän.

De var när jag fyllde 18 år, lulekalaset, boden alive. Ja typ alla bilder vi någonsin tagit. På typ alla man kände/känner.

Rätt kul :) Ska ta hem hårddisken hit och föra över alla bilder, kan ju vara kul att ha!


Nu ska jag däremot mysa ner mig bredvid Stefan.

Mitt lugn i stormen.


Fridens!



Ovido - Quiz & Flashcards