Alla inlägg under juli 2010

Av Erica - 2 juli 2010 18:42

Sitter på tuna och dricker, ska snart ut på gården och spela kubb.

Very funny.


Blir som sagt färjan ikväll, ses där? aaabsolut.



Av Erica - 1 juli 2010 19:28

Gud så jag känner mig duktig! Ja men faktiskt.

Jag har tvättat i tvättstuga med mormor, bytt sängkläder och donat på i mitt rum, åkt till syster och burit saker och sen tvättat pappas bil.

Och som tack fick jag Maxmat. Fast nu ljög jag, de hade jag och mamma planerat sen i morse. haha.


Resten av dagen ska jag bara ligga hemma, se på tv och läsa bok.

Inte lyfta ett finger, eller ja bläddra sida i boken osånt men absolut inge mer ansträngande än så.

Ja, jo ska duscha också.


Imorn blir de dock stan med mamma, ska äntligen köpa min rosa väggklocka! <3

Ska handla en hel del alkohol också för sen blir de bus med Tess och kanske Fia.


Ska ju tydligen vara soligt och fint imorn så man får väl passa på att dra till färjan? we'll see ^^


Kanske träffa S också? om han hade tid.

Har inget bestämt och orkar därmed heller inte bestämma.

De blir vad de blir liksom.


Nu ska jag se tv en stund.


Tjoflöjt.

Ovido - Quiz & Flashcards