Alla inlägg den 26 juli 2010

Av Erica - 26 juli 2010 00:10

Sitter här och funderar lite, som alltid när mörkret faller på.

Jag vill helst av allt bara skrika av lycka, men då väcker jag ju familjen.

Därför bloggar jag.


Jag har ingen anledning till att vara lycklig, men behövs de verkligen?

Jag lever och mår bra, de är skäl nog.

Jag har dom bästa runt omkring mig, jag får massvis med kärlek, trygghet och värme.


Oså är jag kär, de kanske förklarar allt?

Min kärlek är Melissa Horn, kan man bli mer underbar?


Jag är hursomhelst lycklig, och jag lägger mig ner med fjärilar i magen.

Imorgon är det en ny dag, kanske solsken då?


Saknar min syster också, men jag ska se till att komma snart.

Då ska vi busa, mitt hjärta Emma.


Midnight oil - beds are burning.


Med det sätter jag punkt.


.

Ovido - Quiz & Flashcards