Alla inlägg den 31 juli 2010

Av Erica - 31 juli 2010 23:52

Nu var de ju som sagt ett tag sen jag uppdaterade så jag ger de väl ett försök?


I onsdags blev de som sagt fest.

Jag, Fia och Stefan drog ut på färjan, dansade lite och drack, hur trevligt som helst!


Torsdagen bestod väl mest av sänghäng? Och en snabbsväng till Ribbe med Tesso.


Igår så drog jag och Stefan och solade och badade, fast de var förjävla kallt i vattnet så vi (läs han) doppade sig och sen gick vi upp och solade och pratade massor, var riktigt mysigt :)

Drog hem och duschade och slängde i mig mat, sen var de dags att fara till Skellefteå och se när Anna hoppade fallskärm, huuur coolt som helst!

Dom andra blev sugna på att hoppa men jag stannar helst på marken,

men de är nog en jävla bra upplevelse!

Kom hem, la mig i sängen och kände mig ensam så skickade ett sms till söta S som kom och gjorde mig sällskap!

Mamma och pappa åkte också till Tåme över helgen, så man har fått lite egen tid!


Och idag har jag inte gjort mycket, jag har städat osv.

Bara varit hemma och umgåtts med katten, han kan ju också behöva sällskap ibland :)


Nu ska jag däremot se "the oppisite of sex" och sen blir de väl att pussa kudden.

Får se om S kommer förbi inatt, han skulle ju festa men om jag var vaken skulle han komma, får se om han glömmer bort mig efter några bärs ;)


Nåväl, de var väl allt som hänt typ?


Tjoflöjt.



Ovido - Quiz & Flashcards