Alla inlägg den 5 juli 2010

Av Erica - 5 juli 2010 12:28

And tomorrow was too late
Could you say goodbye to yesterday?
Would you live each moment like your last?
Leave old pictures in the past
Donate every dime you have?
If today was your last day.


Känner mig rätt kluven, vad är det jag egentligen vill?

Vågar jag släppa in dig i mitt liv igen? jag vet inte...

Jag är trött på att bli sårad, trött på att vara ledsen och trasig inuti.

Jag sa det själv, tredje gången gillt, jag bad om en tredje chans,

och jag fick den, men vill jag ha den?

Vet inte, vet ingenting längre.

Men den här gången tänker jag inte låta känslorna ta över.


Hm, nåväl vad händer idag? inte allt för mycket.

Beror på om du hör av dig eller inte.


Måste städa också.. eller borde.

I mitt liv finns inga måsten ;)


Nu ska jag vara med min kära syster som jag inte sett på flera dagar!


Tjoflöjt.



Ovido - Quiz & Flashcards