Alla inlägg den 25 juli 2010

Av Erica - 25 juli 2010 15:31

Gaaah, är så grymt dålig på att uppdatera, men känner ändå ett tvång, ett måste till att förgylla eran dag med vad jag har gjort i mina dagar.


Men let's go!

I fredags fyllde Emil år, så jag drog till honom.

Var jätte trevligt, for ner till stranden och tände en eld och bara satt och myste.

Nu låter de som om de bara var jag och Emil, men de var säkert 15 st till.


Jag doppade fötterna i vattnet, för jag har ju redan badat i sommar ;)

Blev ingen utgång, fast jag var rätt sugen när Lillen och... vi säger Stefan, skulle åka ut, men jag höll mig och drog hem ist, de var nog en smart idé, säger vi.


Igår låg jag mest hemma, eller bara hemma. Med godis fulla famnen och 2 liter cola, dock åt jag typ ingenting. Vilket är ett plus för då jag kan svulla idag också ;)


Och eftersom regnet fortsätter att falla över Luleå så har jag bestämmt mig för en inne dag, idag. Jag ska snart städa Malins rum så hon blir nöjd och glad när hon kommer hem ikväll med pojkvännen, sen ska jag lägga mig och svulla ^^


Imorn blir de nog flyttstäd med syster stor.. jobbigt, men vad gör man inte för dem man älskar? ^^


Hm, that's it.


Tjoflöjt!

Ovido - Quiz & Flashcards