Alla inlägg under maj 2011

Av Erica - 5 maj 2011 12:41

Tjenis penis.

Har en riktig mysdag idag, de gillas.

Har hunnit handla lite och smått planerat helgen.

Eftersom älsko är ledig då så ska vi hitta på lite saker.

Bland annat Bilbingo, vad kuuuul! Kanske åka nånstans o grilla och ha de mysigt, får se.


Igår hade vi middag här med Mikkan och hennes man.

Väldigt trevligt var det, var bara smått skraj för hunden, haha. De var ju ingen chihuahua precis.


Annars då? Allt rullar på, börjar känna mig mer "modig" och har tillochmed börjat längta till gymmet! Och så fort älsko blir frisk så blir de en trip to the gym, hihi.


Medecinen ger mig dock utslag i ansiktet, inte okej.

De är mest små prickar i pannan, men dom kliar och är fula.

Försöker skrubba mig med allt möjligt men inget tycks hjälpa.

Eller ja, nu börjar de försvinna mer och mer. Förstår inte hur människor kan gå med hudproblem utan att ens försöka göra nå åt det, tur att mitt bara är tillfälligt, de kommer alltid av medecinen, tydligen så är de en av biverkningarna. Men dom sitter där rätt länge efter att biverkningarna har släppt.

Ska börja sola lite solarium också, de brukar hjälpa, sol överhuvudtaget gör ju att man känner sig piggare och fräschare!


Nåväl, nu ska jag slänga mig på soffan och mysa vidare.

Disken är diskad och allting är rent, då trivs man och kan slappna av :)


Fridens.

Av Erica - 3 maj 2011 19:24

Har gjort om lite här i bloggen, eller ja jag har ändrat typsnitt.

Hoppas ni ser vad som står, om inte var vänlig lämna sidan.


Dagen har gått rätt fort, har som vanligt varit hos pappa.

Inte gjort många knop, läst lite, ringt lite telefonsamtal osv.

Sen kom älsklingen o hämtade upp mig, vi skulle en sväng på storheden och köpa lite saker.

Men vi måste börja storhandla, de gör vi aldrig. Vi småhandlar kanske några gånger i veckan, och de blir jätte dyrt!

Så vi ska tänka på att vara lite mer ekonomiska, kan ju vara kul att lägga undan pengar också.


Och nu ikväll så blir de lugnt, har slagit igång diskmaskinen så ska väl plocka ur den, städat toaletten hann jag också med. Tänkte putsa fönsterna också men tyckte att de var smått jobbigt nu när de är så kallt ute.

Måste ju stå ute och putsa dom i vardagsrummet eftersom att dom fönsterna inte går att öppna, hur fan tänkte man där egentligen? Idioti... visst att vi har balkongdörr, men fönsterna vill man ju ändå kunna öppna.


Nu ska jag sluta klaga och slänga mig ner i soffan bredvid världens bästa pojkvän!


Fridens!

Av Erica - 2 maj 2011 22:22

Har just tagit ett varmt och skönt bad, fick tillochmed sällskap av hjärtat, inte illa!

Så nu har vi krupit upp i soffan och ser på tv innan de är dags att sova.


Dagen har varit bra, as usual.

Nu förtiden är de nästan bara bra dagar, thank god!

Vilken skillnad på mig nu och för några veckor sen, känns nästan overkligt att de har varit så, att man har mått så dåligt. Menmen, än är de en bit kvar men de ser ljust ut :)


Bjöd syster och hennes kille på middag idag, älsklingen lagade som alltid maten, en supergod köttfärsås blev det! Smaskens ;)


Och imorn händer de nog inte mycket?

Inga planer än så länge.

Kanske far en sväng till Stefans föräldrar?

Vore ju trevligt, man ser som fram emot att fara dit :)



Älsklingen håller på att somna i soffan, så vi sätter punkt här.

Fridens!

Ovido - Quiz & Flashcards