Alla inlägg den 12 maj 2011

Av Erica - 12 maj 2011 11:44

Jag ville mötas nånstans nere på djupet.

Jag har varit där förut och jag är inte rädd.

Dina ögon ändrar färg i ljuset

men dom kan titta nu, jag är beredd..



Solen skiner ute, tvättstugan är avklarad och lunchen är snart i magen, himla härligt!

Melissa Horn är i högtalarna också, bättre blir de inte.


Idag är älsklingen ledig, så han ska på äventyr med Lillen senare.

Och jag ska nog gå över till Linnea och lille Gustav.


Annars händer de inte så mycket, bara mysa och ta hand om varandra.

Har städat lite också nu på morgonen så de slipper jag göra sen! Bara kvar att rasta snabeldraken och de är ju de som är de roligaste! :)


Och på lördag ska vi till Mamma och grilla, dricka öl och spela kubb, jag hoppar över ölen men kubb spelar jag gärna ;)


Och på söndag är de... BILBINGO, haha.

Så jävla kul alltså!

Älsk vann 500 kr sist vi var där, men de var min förtjänst.

Jag hade "harrys turstrumpa" på mig.

Och nu är dom tvättade (fast ska man tvätta turstrumpor?)

Så jag kan ha dom på söndag igen!


Nu ska jag hjälpa älsklingen med lunchen.


Fridens! ***








Ovido - Quiz & Flashcards