Alla inlägg den 23 maj 2011

Av Erica - 23 maj 2011 20:41

Alltså jag vet inte riktigt vad jag ska blogga om,

jag önskar ibland att jag hade en "egen" blogg, som ingen kunde se, och bara skriva av mig om allt jag känner, för de kan jag inte göra här. Och jag skriver bättre vid datorn än med papper o penna.

Jag vill inte såra någon, de är inte skitsnack jag ska skriva om, bara mina egna känslor som jag vill hålla för mig själv, så att jag inte sårar nån.

Jag har alltid haft svårt att säga vad jag tycker och känner inom familjen, alltid varit rädd för att få min familj ledsen och alltid varit rädd för att misslyckas, att känna mig misslyckad.


Jag vet inte.. men jag skaffade inte en blogg för att skriva om vad jag gör på dagarna...

Jag skaffade en blogg för att skriva om mina känslor men någonstans på vägen tappade jag bort mig själv känns de som.


Vi får väl se, jag kanske hittar tillbaka där jag började.


Nu ska jag iallafall mysa med mannen <3

Ovido - Quiz & Flashcards