Alla inlägg den 15 maj 2011

Av Erica - 15 maj 2011 19:35

Hallåjan, vad händish?

Själv sitter jag i soffan och försöker samla kraft till att röja upp i köket, står ren disk framme och lite som ska i diskmaskinen, nån påse här o där och de behövs säkert torkas en del också.


Dagen har varit lång, lite kall och roligare än jag trodde.

Vi har varit på Naturens dag, gått tips runda, grillat korv, fått ett "strand kit" med tofflor och en strand matta. Och så har jag åkt häst o vagn! Fick dock hålla i Linnea i början o i svängarna, eller jag höll väl i henne i stort sätt hela "turen" vi åkte :)

Men de var kul, första gången för mig!

Var väl där i ca 2h och vandrade runt, så de är inte konstigt att ansiktet hettar och man är trött.


Sen efter de så for vi till bilbingon!

Alltid lika roligt fast idag regnade det och var kallt.

Så jag satt med mössa, halsduk och filt i bilen, mysigt!

Vann gjorde vi också, eller Simon vann men han delade vinsten med oss, precis som vi gjorde förra gången med dom (Simon o Malin) :)


Vill få igång tvn också, alla kanaler är borta och jag blir psyk!

Vill ju se Bigbrother, men tvn ska ju hålla på o knäppa sig, OGILLA.

Får se om vi åker till Pappa och ser det, haha.


Nä nu ska jag ta tag i köket...

Här blir ingenting gjort.


Fridens!

Ovido - Quiz & Flashcards