Alla inlägg under april 2011

Av Erica - 9 april 2011 11:28

Var ett tag sen jag bloggade nu, men har inte haft någon större lust med det faktiskt.

Men nu är jag återigen här, och tänkte uppdatera lite.


Veckorna bara springer förbi, tyckte nyss att de var december.

Vart tar tiden vägen?


Idag har vi storstädat, både inne och ute på balkongen.

Så nu kan man gå utan skor på balkongen för älsklingen har lagt en såndär grön matta där ute, blev jätte bra! Måste bara köpa en till så de täcker hela balkongen ;P..


Livet känns rätt så bra, jag har nog inga bekymmer i världen just nu.

(Lär väl ha ändrats till imorn, men man ska ju leva i nuet!)


Och så vill jag bara påpeka en sak, om mina vänner eller "vänner" känner att dom stör sig på någonting eller vill säga nå till mig så tar ni de med mig, IRL och inte via nätet, jag är vuxen och de hoppas jag att ni också är, sitt inte och bråka via nätet som nån 12 årig fjortis. De ger ingenting, kör på ärlighet istället.


Och tillbaka till blogginlägget, nu ska vi snart äta lunch sen far vi nog ut en sväng, ska kasta lite saker och lämna lite saker ^^, sen blir de kanske att grilla, får se.

Vädret är ju otroligt fint iallafall, har haft öppet balkongdörren hela morgonen, skönt!


Thats it!

Smell ya later!

Av Erica - 4 april 2011 17:45

Måndag har vi idag, klockan ringde 06.00 och då såg de ut som om de skulle bli riktigt fint väder, med sol o allt! Men icket de! De har små duggat och varit grått och trist.

Men man kan väl inte alltid vara nöjd, de positiva med regnet är ju att snön och isen far bort fortare, så länge de inte hinner frysa på.


Nu har iallafall jag och älsklingen ätit middag blev köttbullar, prinskorv, stekt ägg och makaroner, en salig blandning helt enkelt!


Nu väntar vi bara på att M, E och S (haha de blev mes!) ska ringa och säga att dom är klara, så ska vi promenera till kvantum. Köpa lite saker, men mest för motionens skull.

För som vanligt blev de inge gym idag, känner mig alldeles för osäker, varför?!

Blir så fruktansvärt arg på mig själv!


Annars har jag inte så mycket på hjärtat.


Fridens!

Av Erica - 3 april 2011 09:16

Godmorgon! Vaknade första gången vid 07.00 men de kändes lite väl tidigt att stiga upp då nu när vi är lediga, så jag låg och drog mig till 08.30

Och nu har vi morgonmys i soffan, ska snart käka frukost och sen ska jag kanske gå över till Kusinen.


Igår kom Stefans syster, hennes sambo + deras lilla son hit!

Vi åt middag oså hjälpte hon oss att baka till deras mormors födelsedag.

Så idag ska vi på kalas, blir trevligt. Jag trivs att vara där :).


Nu ska vi snart börja göra frukost, magen pratar lite.

Sen blir de nog en dusch, eller om jag tar de efter jag har varit hos kusin.

Vi ska ju trots allt städa där.


Talk to you later!


Fridens!

Av Erica - 2 april 2011 10:33

Har inte haft någon större lust att blogga, just nu händer det ändå ingenting nytt.

Livet rullar på, rätt smärtfritt.


Har blivit kär i Kent på nytt, nej inte släktingen utan bandet.

Dom är helt underbara, som sockervadd i munnen!

Tur att jag och gubben lyssnar på nästan samma musik, då blir de lätt att välja när man ska sova, eftersom på något konstigt vis har de blivit så att jag inte kan somna utan musik, och jag har alltid somnat bäst utan, om ni förstår?


Nåväl, nu ska jag fortsätta med mitt.

Ska åka ut med Malin och Simon en sväng.


Så vi hörs.


Fridens Liljor!

Ovido - Quiz & Flashcards