Alla inlägg den 14 april 2011

Av Erica - 14 april 2011 20:25

Fortfarande sjuk, feber håller ett stadigt grepp.

Vill bara bli frisk, helst nyss.

Hoppas, hoppas.


Har varit på Yxgränd och ätit middag idag,

de bjöds på ärtsoppa, gott!

Trodde faktiskt inte att jag skulle tycka att de var gott, men de är ju jätte gott!

Gott, gott!


Annars har de inte hänt så mycket, vi har varit och hyrt film.

Älsklingen ville se Harry Poopie, eller potter.

Själv har jag lite svårt för sånt, men vad gör man inte för den man älskar?

Så nu ser han på film och jag bloggar, haha.

Jag ska snart joina honom, jag dör inte av att kasta bort 2h och 40 min av mitt liv.

Vem vet, filmen kanske är bra!


Men vi gör ett uppehåll i bigbrother, sån underhållning får man inte missa!

Team Rodney!


Dags att pussas, om jag nu får nån uppmärksamhet, tveksamt!


Fridens!


Ovido - Quiz & Flashcards