Alla inlägg den 25 april 2011

Av Erica - 25 april 2011 16:48

Så jävla trist att Rodney fick lämna bigbrother, sjukt besviken på er! Fyfy.

Jag skulle aldrig orka rösta, men klaga de är jag bra på!

Nu lär man inte sitta bänkad framför tvn för att se bigbrother, usch så tråkigt!

Han gjorde ju i princip hela programmet, men vill ni se en "kristen" blondin skaka rumpan eller en brunett med silicon pattar som är fulare än gudvetvad, så go ahead.

NEJ, gud så besviken jag blev!


Oså över till verkligheten också ;)

Har haft ont i huvudet i typ 4 dagar, why?

Hjälper knappt med ibumetin, alvedon eller någonting annat.

Trött är jag också, hela tiden.

Tur att jag ska till läkaren på torsdag, hoppas bara att han inte är sjuk eller nå.


Måste gå o ta nya glasögon också, de kan ju vara därför jag har huvudvärk ;)


Och ikväll ska vi äta revbenspjäll, vad gott! Synd bara att de tog 2h att göra dom, haha så de blir en sen middag, vi är så bra på att planera ;)


Nåväl, nu ska jag mysa ner mig i soffan.


Fridens!

Ovido - Quiz & Flashcards