Alla inlägg den 10 april 2011

Av Erica - 10 april 2011 19:04

Frågor om dig:

Röker du? Nej, har varit rökfri sen den 3 november 2010!
Snusar du? Nej.

Skolkar du? Går inte i skola längre men de hände lite då och då.

Gör du frukosten själv? Ja.

Har du suttit i rätten? Nej.

Har du slagit ner någon? Inte så att den fallit, haha.

Har du pussat någon av samma kön? Ja.

Har du varit på strippklubb? Nej.

När grät du senast? Idag.

Vem kan du prata om allt med? Stefan, vännerna, familjen.

Har du solglasögon? Nej, borde dock skaffa ett par!

Skriv en mening på engelska? I love my OnePiece, hihi.

Vem pussade du senast?  Stefan!
Vem kramade du senast? Stefan!

Vad är din högsta önskan just nu? Att få ett jobb!

Vad heter det hårspray du använder? Wella kanske?
Vem gillar du? Dom flesta!

Vilken färg har du på tröjan du har på dig? Har bara min rosa OnePiece på mig.
Har du string på dig just nu? Haha, nej de var lääängesen.

Känner du någon som heter Niklas? Ja.

Har du bärbar data? Nej men jag lånar älsklingens ;).
Är du blyg? Beror väl lite på situationen? Allmänt blyg är jag nog inte.

Vad tänker du på just nu? Att jag ska tänka på någonting.


VAD FÖREDRAR DU PÅ DET MOTSATTA KÖNET:

Mage,ben eller armar? Armar.

Bruna,blå eller gröna ögon? Helst bruna, men de går bra med vilken färg som helst.

Långt eller kort hår? Spelar ingen roll.

Charmig eller rolig? Rolig!

Röker eller snusar? Ingenting utav de!
Vad kollar du först in på det motsatta könet? Ögonen och händerna.

Hur stor betydelse har kläderna? Väldigt liten, men dom får gärna vara från 2000 talet!

Gillar du någon just nu från det motsatta könet? Stefan såklart.

Gillar någon annan dig just nu? Får man väl ändå hoppas på.


HAR DU:

Blivit kysst? Japp.

Stått på scen? Ja, när jag gick i högstadiet.
Varit med om en bilolycka? Nej.

Klättrat på berg? Räknas mjölkuddsberget?


ANTINGEN ELLER:

Kallt eller varmt? Svåårt, jag tar nog ljummet!

Blått eller rött? Usch vilka tråkiga färger, väljer väl rött då.

Regn eller snö?  Regn!

Ull eller bomull? Bomull.

Rosor eller tusensköna?  Om jag ens visste vad tusensköna var...

Vår eller höst? Vår!

Historia eller vetenskap? Vetenskap tror jag nog.

Matte eller engelska? Engelska!


ÖVRIGT:

Svär du för mycket?  Njae, inte överdrivet mkt.

Vilken låt lyssnar du på just nu? Ingen.

Hur är vädret just nu? Lite blåsigt.

Vart skulle du vilja åka? Göteborg, och få träffa syster <3.

Vill du ha barn? Jo, men vid rätt tillfälle.

Isf vad skulle dom heta? Tänker jag inte skriva ut.


SENASTE SOM DU:

Träffade? Stefans familj!

Pratade i telefon med? Syster Malin.

Sov tillsammans med? Stefan

Smsade? Nathalie.


Ovido - Quiz & Flashcards