Alla inlägg den 16 juni 2010

Av Erica - 16 juni 2010 16:45

Åh, inatt har jag iallafall fått lite sömn! somnade kring 3 tiden tror jag, och sov till efter 11 :)


Hjälpte mormor i tvättstugan, hann tvätta själv också.

Fikade där och åt glass, i looove mormor!


Så nu väntar en dusch och lite mat i magen.

Sen kommer Björn, han skulle ta med en skräckis?

Haha, får väl se hur många timmars sömn de blir inatt då ;)


2 dagar kvar tills farbror begravs, pappa går runt och provar skor och kläder.

Han vill se fin ut, och de förstår jag.. men pappa är alltid fin i mina ögon.

Kommer bli en tung dag på fredag, riktigt tung dag.


Men tack alla vänner som stöttar och hjälper!

Speciellt tack till Fia, Tess och Tesso <3

jag älskar er och kommer alltid att göra det.


Tjoflöjt.

Ovido - Quiz & Flashcards