Alla inlägg den 8 juni 2010

Av Erica - 8 juni 2010 11:57

Uppdaterade ingenting igår, sov för länge och sen var jag ute för länge ;)

Nej men hade "häcken full", de blev brännboll, myggjakt och lite bus hos Weasel.


Brännbollen var dock jävligt kul, var typ år sedan jag spelade?

och vad gjorde de att jag missade bollen precis varenda gång?

Jag var på de vinnande laget, haha var dock inte min eller Bengans förtjänst,

eller jo! han räddade ju oss från att bli utebrända ;)


Kom väl hem alldeles försent, damp ner i sängen.

Men så skulle ju systerstor ha hjälp med att läsa igenom läxan.

(låter som att hon är retard, men så är icket fallet)


Idag har jag fruktansvärt ont i hela kroppen, kallas tydligen träningsvärk.

Jag sprang som en tok och sträckte båda ljumskarna också.. skit!

Haha men jag var inte ensam, Kim sträckte sig också :D


Ska inte göra allt för mkt idag hade jag tänkt, typ sängen hela dagen.

Mojjigt värre alltså.


Hm, thats it for now.


Tjoflöjt!

Ovido - Quiz & Flashcards