Alla inlägg under december 2010

Av Erica - 8 december 2010 21:56

Sitter hos min kusin Magnus nu, försöker fixa Malins dator.

Det började med att det var internetet som krånglade och slutade med att hela datorn ligger i småbitar, haha lyckat ;)


Ska som sagt sova hos mamma o pappa ikväll för hjärtat är på möte.

Buhu! Saknar min buuuus!

Men imorn kommer han hem.. längtar!


Nu ska vi (jag o malin) försöka oss på hennes läxa, fy så tråkigt...

Och Mange ska försöka fixa datorn, lycka till ;) Nej men han är duktig, de fixar sig nog.


Nåväl, thats it for now.


Fridens!


Av Erica - 7 december 2010 21:48

Så börjar även tisdagen gå mot sitt slut.

Har varit en ganska lång dag.

Dagen började för mig redan 05.40 då hade jag pussat älsklingen hejdå och var påväg mot syster.

Försökte somna om där mellan två st småpojkar, gick sådär...


Och när jag äntligen somnat så börjar Max vråla, så då följde jag honom till Elin oså fortsatte jag att sova, tills klockan slog 09.00 Då var de frukost och sen iväg till tandläkaren, måste laga två hål... heeeelvete.


Efter tandläkaren for jag och Elin till storheden medan Malin var med pojkarna.

Och när vi väl kom till syster Elin så blev de lunch, då hade klockan slagit 12.00

Sen blev de tvmys och vila, sen var de bara upp och ta hand om pojkarna medan Elin tog hand om min tvätt.


Och nu är jag äntligen hemma! Jag och älskling har inte hunnit mysa någonting så jag tänkte skriva det här inlägget lite fort så jag hinner pussa massor på honom.

För imorn åker han iväg på sitt möte, och jag ska också på möte...

Och sen ska jag vara barnvakt medan Elin är på möte och efter de ska jag hem till mor och far o sova där!.. och storstäda.


Nä nu är klockan alldeles för mkt. Nu ska jag mysa med min bus.


Fridens!

Av Erica - 6 december 2010 21:23

Så var de måndag och den är redan på väg till sitt slut.

Sitter här i soffan med hjärtat, så mysigt!

Får passa på att mysa massor nu för han åker bort på onsdag :/

fast han kommer hem på torsdag ;) ska bara på RC möte.

Då ska jag ändå passa på att storstäda hos mamma o pappa.

Och umgås med syster Malin som äntligen är lite i Luleå.


Blev dock ingen träning idag och inte till veckan heller.

Idag slutade hjärtat så sent så de blev middag och sen åkte vi till storheden.

Klockan var efter 20.00 när vi kom hem igen.

Och resten av veckan är han borta, så de blir en rätt lugn vecka :)


Imorn är det tandläkare för min del, fyfaaaaan.

Visserligen bara en undersökning men ändå!

Sen blir de tvättning, har bokat tvättstugan från 17-22.

Syster Elin tar tvätten och jag tar hand om ungarna hennes.

Synd bara att Max skulle bli sjuk, han är ju ingen muntergök då precis...

Men dom är söta ändå.


Nu ska jag hoppa i en dusch, älsk duschade innan mig.

Tur de för han snor allt vatten *fniss* eller var de jag?


I wanna be with you forever.

You are my shining star.

  

Av Erica - 3 december 2010 19:05

Klockan är strax efter 19.00 och jag är super trött, how come?

Måste sluta sova på dagarna, men det är ju sååå skönt!

Fast det jag egentligen borde göra är att hitta mig ett jobb men det får bli efter julen, orkar inte söka jobb i all julstress.


Varit rökfri i en månad och lite till nu.

Snart slutar jag nog räkna för de känns som om jag aldrig har rökt,

jag har inge abstinens, allting handlar om inställning.


Imorn blir en fullspäckad dag!

Ska ut och handla med älsk, träna, få besök av Mikaela och Nova (eller så far vi till dom), och sen kommer nog syster Malin och hennes Simon förbi en sväng på kvällen.

Var kanske inte så mycket... lät mer i huvudet, haha.

Så imorn blir de nog ingen eftermiddags vila ;)


Nu ska vi snart vandra till syster och se idol.


Det var nog allt?


Fridens.

Ovido - Quiz & Flashcards