Alla inlägg den 9 december 2010

Av Erica - 9 december 2010 21:47

Vaknade imorse av att jag inte kunde andas, lite otäckt faktiskt.

Skickade då ett morgon sms till älsk som ringde upp mig, så söt du är hjärtat! :)


Hjärtat kom och hämtade mig vid halv 6 ikväll, då for vi o hyrde film och sen köpte vi hem mat. Känner mig inte så kry så vi orkade inte laga mat idag.

Inte för att de är jag som står för matlagningen i hushållet, de sköter älsklingen så bra! Men hjälpas åt kan man ju :)


Nu har vi sett den första filmen iaf, Shrek - Nu och föralltid.

Får se dom andra filmerna någon annan dag, för nu ska vi duscha och sen gå och lägga oss, en ny dag imorn!


Och imorn blir de nog att vara med familjen Grönberg, eller iaf Hanna!

Se idol och mysa på, älsklingen ska på julfest på jobbet :)


Ska se till att bli frisk så jag orkar.

Har bara feber och de smittar ju inte, men de är inte så kul.

Man är ju slut i hela kroppen, men de ska nog gå bra!


Åhh, nu blir de att göra ett sista ryck innan man ska krama kudden.


Fridens!

Ovido - Quiz & Flashcards