Alla inlägg den 27 december 2010

Av Erica - 27 december 2010 21:49

Har ju inte haft tid att blogga under själva julen och nu känns de lite som om hysterin har lagt sig, så då tänkte jag börja blogga igen! :)


Julen har varit bra, jag är ingen julmänniska men det har varit trevligt.

På julafton var jag och älskling hos hans familj och firade med hans släkt,

åt julmiddag och öppnade klappar.


Och på juldagen firade vi med min familj eftersom att Emma och Fredrik anlände till oss då (eller till mamma o pappa). Där åt vi fläskfile och stekt potatis med pepparsås och kantarellsås, de var ganska gott. Tycker varken om potatis eller fläskfile, men efterrätten fick jag ner lätt iaf ;) cheesecake, mums!


Och vi firade ju med småpojkarna så tomten kom givetvis!

Och precis som förra året så var jag jultomte.


När klapparna var öppnade och maten låg i magen så förflyttade vi alla oss till olika ställen. Emma och Fredrik åkte till en kompis och jag, älskling, Malin, Simon och Elin for hem till Elin och drack lite, spelade ölspel och sen vidare hem till oss och dansa loss till dance central med kinect! Det var rätt kul, haha. Men man blir ju lite svettig ;)


Så nu när julafton är avklarad så får gärna nyår infinna sig.

Men det är ju inte så länge kvar :)


Sen kan man lägga julen bakom sig och ta tag i hårdträningen på allvar,

fyfan vad jag längtar! och sluta äta massor med skräp som man egentligen bara mår dåligt av.


Och jo, i januari kommer våra One pieces också.

LOVELY! jag lär aldrig ha på mig nå annat, haha.


Nu är dock klockan sovtid så här sätter jag stopp.


Fridens!


Ovido - Quiz & Flashcards