Direktlänk till inlägg 15 december 2010

Famous.

Av Erica - 15 december 2010 18:59

Jag vet inte riktigt vad jag ska skriva?

Har som inte hänt nå nytt, inge gammalt heller för den delen.

Livet bara är just nu, de rullar på i vanlig ordning och jag trivs väldigt bra med det.


Julafton infinner sig snart, ingenting som jag längtar till direkt.

Var väl mer spännande när man var yngre, nu känns det som om julafton är för dom små. Kommer iallafall inte att fira på själva julafton utan på juldagen då kommer syster Emma och hennes Lidde från götet och då samlas Elin och pojkarna hos oss också.

Och såklart Malin och simon. Eller dom samlas ju inte hos oss, utan hos mamma och pappa där även jag och Stefan kommer vara :)


Idag är det den 15:de och jag har varit rökfri i en månad och typ två veckor.

Hm, nå sånt. Orkar inte räkna längre :) Så idag ska min älskling beställa en One Piece till mig!


Skulle ha köpt en xbox 360 med kinect också men de var slut så vi får vänta tills de har kommit in nya. Nåväl, jag tror vi överlever :)

Då ska jag köpa till Zumba så jag kan dansa i vardagsrummet! haha.

(får bara inte glömma att dra för persiennerna)


Och jag börjar bli friskare också, bara snorig nu.

Fast jag har fortfarande inge smak och lukt-sinne.

Konstigt.. hur länge brukar de vara borta?

Jag har inte känt smak av någonting på jätte länge, säkert 3 dagar.

Men ändå ska man trycka i sig fika och annat gott, så jäkla onödigt.

Men efter jul ska jag gå ner i vikt! Det måste jag göra.


Hm, nu ska jag bara ta de lungt för middagen har vi ätit, disken är diskad och hemmet är rent, så de finns inte så mycket att göra :) skönt!


Vi hörs!

Fridens!

 
 
Ingen bild

sofia

1 januari 2011 16:08

Jag köpte en dvd-box med zumba.
hur bra som helst. 4 olika etapper på dvd.
Kolla in på www.uffessakerochting.se
Ha det bra. Kraaaam

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Erica - 3 november 2011 12:52

Ja nu är den nya bloggen här! Skriver inte ut den här men kommer lägga upp den på Facebook, kom på att de var alldeles för jobbigt att skriva runt till alla, så håll utkik! ...

Av Erica - 24 oktober 2011 21:40

Idag hade jag möte med R och M. Det gick bra, över förväntan, nu ska vi bara vänta på att den här jäkla utredningen blir färdig så vi kommer igång. Efter mötet så mötte Annelie upp mig i stan, vad riktigt kul att träffa dig! De borde vi göra ofta...

Av Erica - 22 oktober 2011 20:02

Halloween närmar sig med stormsteg, vad sker då? Vi funderar på att dra ihop en liten fest. Klä ut sig lite, ha kul och fjanta sig, de var såå längesen! ;) Men som sagt, ingenting är spikat än.   Annars då? Första snön föll idag då jag, Ral...

Av Erica - 20 oktober 2011 09:58

Jag är inte världs bäst på att blogga, kommer av mig då och då. Gjorde faktiskt en ny blogg igår, men de var så jävla krångligt så idag tog jag bort den. Men funderar på att byta blogg, men vet inte riktigt till vad än...   Det gick bra att s...

Av Erica - 15 oktober 2011 20:08

Att kliva upp klockan 06.00 på en lördag är inte att rekomendera. Usch så trött jag var... Men klockan 07.00 gick skjutsen till Haparanda och IKEA, så lite värt var det. Men väl framme så var de bara på med arbetskläder och börja bära in ved, fyfan...

Ovido - Quiz & Flashcards