Alla inlägg den 22 oktober 2011

Av Erica - 22 oktober 2011 20:02

Halloween närmar sig med stormsteg, vad sker då?

Vi funderar på att dra ihop en liten fest.

Klä ut sig lite, ha kul och fjanta sig, de var såå längesen! ;)

Men som sagt, ingenting är spikat än.


Annars då? Första snön föll idag då jag, Ralf och Stefan var ute på en lååång promenad. Jag var lagom blöt och frusen då vi kom hem.

Och snål lulebo har fortfarande inte höjt värmen, många här på tuna som har problem med kall lägenhet, men de är väl standard här... i de mörka betong ghettot.


Och i fredags kom älsklingen hem från Sthlm,

saknar han alltid lika mycket då han är borta :/

och inte får jag ha honom hemma nå länge heller,

den 10/11 åker han till NY och NEJ jag är inte avundsjuk.. inte alls!!

Vad ska jag och Ralf hitta på då? Han blir borta i 8-9 dagar.. puuh!

Men vi klarar oss, till dess hinner jag lära mig laga mat, haha.


Nu är han dock o tränar hos sin bror och jag sitter i pjamas i vardagsrummet och myser på.

Har haft middags besök utav Magnus och Alfred idag, väldigt trevligt :)

Alfred ville inte hem, han ville stanna.

Och jag var gaanska sugen på att låta honom sova över, men jag tror han hade ångrat sig minuten då Magnus gick genom dörren :)


Nåväl nu ska jag dra filten om mig och snosa på Ralf <3 Mitt hjärta, vad skulle jag göra utan dig? :)


Fridens!

Ovido - Quiz & Flashcards