Alla inlägg den 7 oktober 2011

Av Erica - 7 oktober 2011 17:09

Jag har tappat all lust för att skriva, trist.

Men känns inte som om det händer någonting nytt.


Praktiken är slut, blev inge extra jobb men de är bara att söka vidare.

Trivdes på Gina men hade man fått önska så hade man jobbat med andra människor.

Man kan inte gilla alla men man får väl göra det bästa av situationen!


Jag har egentligen inte så höga krav på jobb, vill helst bara ha ett.

Ett bra jobb med roliga arbetsuppgifter och trevliga människor omkring mig.

Sen kan ju jag jobba lite på min "positiva energi" för den fanns tydligen inte, haha.

Men vem är perfekt? ehum..


Nu är syster Malin här, vi skulle nöta Sims på facebook oså funkar det inte!

Då blir man ledsen i ögat.. Fredags kvällen är totalförstörd...


Riktigt så pinsamma är vi inte, men nästan.


Fridens.


Ovido - Quiz & Flashcards