Alla inlägg den 25 september 2010

Av Erica - 25 september 2010 10:42

Ligger fortfarande kvar i sängen fast jag borde ha klivit upp och duschat, Jag ligger lite efter med andra ord.


Jag och mamma ska fara in till storheden snart, blir väl att handla lite efterrätt till ikväll då jag och hjärtat är ensamna, ååh vad mys!

Synd bara att min älskling håller på att bli sjuk, han hostar och har ont i halsen :/


Vi som skulle fara till Lisen till veckan och se nya bebis!, men Stefan får bli frisk först, vill inte riskera att smitta bebis och de tror jag att Lisen håller med mig om.


Nu ska jag försöka ta mig in i duschen snabbt och sen dra iväg, hinner få lite egen tid med mamma iaf, sånt måste man värdesätta :)


Btw, någon av mina söta vänner som kan färga mitt hår rätt snart?

Vågar inte låta stefan göra de ;)

Let me know!


Nåväl, hörs och syns!

Ovido - Quiz & Flashcards