Alla inlägg den 10 september 2010

Av Erica - 10 september 2010 21:33

Känner mer och mer hur jag glömmer bort bloggen,

känner att jag inte har nog med tid eller vilja att förbättra mig heller.


Allt i mitt liv känns så komplett nu, jag har en underbar pojkvän som behandlar mig precis så som jag alltid velat bli behandlad, jag har en familj som alltid finns nära och alltid ställer upp, oså har jag vännerna, som alltid skyddar och som alltid kommer finnas i mitt hjärta.


Även om det känns lite som om jag försummar mina vänner lite grann just nu.

Jag har inte riktigt tid, jag vill umgås med min kärlek, jag vill gå på gymmet och jag vill ha egen tid.

Men ni vet likaväl som jag, att jag alltid kommer finnas för er, och ni för mig.


Men jag ska absolut bättra mig, kanske inte med bloggen. Men med vännerna, för i slutändan så är de alltid dom som räknas.


Nu fick jag ett sms av mitt hjärta som är på After work med jobbet, han är lite på lyset *ler*, men jag längtar ändå tills han sätter nyckeln i dörren och jag får en puss, även om han luktar alkohol och hamburgare (dom har grillat på taket).

Han är så otroligt underbar <3.


Nu ska jag mysa ner mig i sängen och vänta, bara vänta.


Tjoflöjt!

Ovido - Quiz & Flashcards