Alla inlägg den 28 november 2010

Av Erica - 28 november 2010 11:01

Gud så tiden går fort?! Tyckte nyss vi lämnade månaden augusti.

Nåväl, bara hoppas att vintern går lika fort som sommaren har gjort.

Jag vill nämligen inte ha vinter och kyla. Jag vill ha sommar och värme!


Älsklingen for just till jobbet en sväng fast han är ledig.

Skulle skruva dit nån hylla eller nå.

Så medan han är borta så tänkte jag göra mig färdig annars får han alltid vänta på mig och det är ju inte så kul alltid :)

Vi ska ut på storheden och handla lite och sen blir de gymmet!


På onsdag har jag varit rökfri i 1 månad!

Så himla skönt, trodde aldrig att de skulle gå såhär lätt.

Tack älsk för att du motiverar och pushar mig till att må bättre <3


Nu ska jag dra på mig ansiktet och lite kläder, sen bär de av ut i kylan!


Fridens!

Ovido - Quiz & Flashcards