Alla inlägg den 22 november 2010

Av Erica - 22 november 2010 14:10

Finns det någonting bättre än att ligga i soffan och bara slappna av?

Don't think so.


Har varit hos mamma o pappa idag en sväng, sen promenerade jag hem i det fina vädret, väl hemma slog jag igång en diskmaskin och tvn ;)

Och nu halvsitter jag i soffan och väntar på att klockan ska bli lite mer så jag ska börja förbereda middagen, blir köttfärssås och spagetti!


Sen ska jag och hjärtat fara ut och handla och efter de blir de gymmet!

Hade velat hinna hem till klockan 20.00 men de tror jag inte vi gör. Men de lär ju märkas.


Hm, sen behövs de städas här hemma också, men de tänkte jag ta imorn, dammsuga, dammtorka och skura. Hade velat putsa fönsterna också men de går ju såklart inte. De får bli till våren!


Nu ska jag fortsätta att se på Jims värld.


Fridens!

Ovido - Quiz & Flashcards