Alla inlägg under oktober 2010

Av Erica - 7 oktober 2010 17:44

Kände plötsligt att jag borde blogga, har försummat min blogg rätt mycket på den senaste tiden, men har helt enkelt inte orkat eller hunnit.


Vad har då hänt sen jag bloggade sist?


Jag och älsklingen gick ju på bio i lördags, filmen var riktigt bra!

Såg "i rymden finns inga känslor", gå och se den, vettja!


Sen har de blivit en hel del mys också, massor faktiskt.


Har slängt ut lite "skräp" på tradera, osv.


Nu ska jag snart äta, sen vara med hjärtat.

Får fortfarande fjärilar i magen när jag ser dig :)


So long suckers.

Av Erica - 2 oktober 2010 20:32

Känns som om det börjar bli till en vana att blogga varenda lördag? kanske man skulle ha en lördags blogg? ;)


Idag har jag och älskling varit och sett på bio, de blev "i rymden finns inga känslor".

Mycket bra film! före det blev de en middag på max, bara för att de var närmast ^^


Annars har det inte hänt så mycket, for till mormor och morfar en sväng tidigare på dagen, fikade och pratade en del. Stefan lyfte även en grill, min starka man!


Nu ska vi se på arga snickaren och sen blir de mera mys!


Tjoflöjt!

Ovido - Quiz & Flashcards