Alla inlägg den 28 oktober 2010

Av Erica - 28 oktober 2010 22:05

Sitter hemma i soffan nu, just kommit hem från J och L.

Vi har sett film och ätit popcorn, lovely!


Nu blir de inte så mycket mer faktiskt, kanske plocka undan lite.

Har fortfarande några kartonger som ska upp, och förrådet är inte helt färdigt än.

Men förutom det så är de inte så mycket mer :)


Har varit rökfri i 2 dagar nu också, gick 3 dagar förra gången men så började jag igen.

Men den här gången har jag gett mig fan på att de ska gå! Jag ska vara rökfri hädanefter!

Och jag har ju min älskade Stefan som ger mig kraft och motivation (och en onepiece).

hahaha


Blir haparanda på lördag, sover där till söndag.

Mys! då hinner jag vara med syster Malin lite också :)   

Sen blir de lite inhandling av viktiga och nödvändiga saker till hemmet,

ska bli så fruktansvärt skönt när allt är på plats! :)


Nu blir de mys innan sängdags.


Fridens.

Av Erica - 28 oktober 2010 13:45

Snälla människa, hur kan du leva med dig själv?

du sitter och tycker synd om dig själv när de är DU som skapat allt jävla kaos?

hur fan går de till?


sen blir du arg på oss för att du inte ser ironin i det hela och vi bestämmer oss för att driva med dig, för att du är patetiskt.

Du är helt enkelt så jävla värdelös.


Du ser ut som en undernärd 12 åring.


Blir bara så förbannad, för de är DU som börjat allt.

Om jag någonsin skulle få chansen att prata med dig, face to face så skulle du verkligen få veta vad du heter, lill jävla fjortis.

Ovido - Quiz & Flashcards