Alla inlägg den 3 september 2011

Av Erica - 3 september 2011 13:22

Jag vet inte vad jag ska skriva, känns som om jag är för lycklig för att få ner någonting här. Jag kan inte beskriva känslan med ord.

Lustigt, men så är det.


Sjukt taggad inför Måndagen, kan inte helgen gå snabbare?!


Fridens liljor!

Av Erica - 3 september 2011 13:01

Det spelar ingen roll, jag orkar inte slåss

Det är bortom min kontroll

Du lämnade mig ensam och självklart blev jag rädd

Min sista gnista hopp var att synas att bli sedd

Och jag glömmer bort att andas

För sex, musik och våld

Var de vackraste som hänt mig sedan själen min blev såld

Att synas utan att verka ser enkelt ut på håll

Men jag lever på impuls nu via fjärrkontroll

Men jag sa alltid nej...


Ingen ingen ingen ingen hör..

Ingen ingen ingen ingen hör..

Ingen ingen ingen ingen hör..

Ingen ingen ingen ingen hör..


Och gäst ikväll är jesus

Han har kickat heroin

Han läppjar på sitt glas

Och ramlösa blir till vin

Han berättar som sina vapen

Sin tid i Saint-Tropez

Om att ge sig själv en chans

Om sin nya Z-3

I en värld av idioter står han först i kön

Han berättar framför kameran om hur han bytte kön

Eller nåt helt annat som också är privat

Om alla som han älskat

Och dom han bara sög av

Men han sa alltid nej..


Ingen ingen ingen ingen hör..

Ingen ingen ingen ingen hör..

Ingen ingen ingen ingen hör..

Ingen ingen ingen ingen hör..

Ovido - Quiz & Flashcards