Alla inlägg den 19 juli 2011

Av Erica - 19 juli 2011 22:05

Nu har Ralf landat här hemma,

kan inte förstå att de var hela 19 dagar sen!


Han är som min bebis, herregud så söt han är!

Vi tränar honom på att bli rumsren också, de är ett måste!

Och han är rätt duktig, vill han bajsa så säger han oftast till o går till balkongdörren, men kiss kommer ofta inne, mest på mattan men jag gråter inte för det, för jag vill ändå köpa ny ;) Men först ska han bli rumsren!


Annars då? Allting rullar på i vanlig takt, de är sommar o sol och jag klagar inte!

Har blivit blond också, nej asså inte dum!

Har bara blekt lite hår.

Blev rätt snyggt, nu när man fått lite färg på sig också.


Förhoppningsvis blir de sol o bad imorn, men de återstår att se.

Hur som helst så blir de vin imorn.

Jag, Mikkan, Anders, Ove och Göran,

Härligt gäng de där!


Nä nu ska Ralf rastas sen blir de godnatten!


Tjing.

Ovido - Quiz & Flashcards