Alla inlägg den 10 juni 2011

Av Erica - 10 juni 2011 19:25

Vilken hetta ute alltså! Man kan knappt vara ute.

Har väl tryckt en 6-7 glassar idag, bra för BMI:et har jag hört.


For till boden idag också, syrran skulle köpa en soffa.

Tog forden för den har ju A/C, lovely.

Men vad tror ni händer då man sätter sig i bil-bastun?

jo A/Cn slutar fungera, de blåser bara varm luft!!

Ooh så härligt vi hade det till och från boden..

Jag hade en liten sjö under tuttarna, de var riktigt mysigt.


Nu grillar vi parisare med syrran, hennes kille och mamsen!

Och förhoppningsvis ska vi fara o bada ikväll, de hade varit riktigt nice!


Vi funderar på att skaffa hund också, ett tillskott i familjen.

Hade ju inte varit helt fel, jag vill ju ha hund + allt ansvar.

För jag VET att de är mycket att göra och man måste uppfostra den och allt de där, och jag är redo för det.

Nu ska bara Stefan bestämma sig, eller han vill ju också.

Men han ska få tänka lite till, de är ju ett stort beslut :)


Nu är de tydligen mat också!


Ovido - Quiz & Flashcards